|
Post by mopjegrapje on Feb 21, 2007 9:32:19 GMT 1
ik weet niet of dit hier thuis hoort maar bon
mensen probeer allemaal sokker te spelen het is een onlinevoetbalspel waar je je matchen kunt bekijk. moest ik je hebben overgehaald om sokker te spelen ga dan naar de forums,klik daar ok sokker belgi,dan op win plus.en zeg daar dat ik je lid heb gemaakt . dit is de site www. sokker.org ps mijn gebruikersnaam daar is mopjegrapje
|
|
|
Post by Mike on Feb 21, 2007 9:41:28 GMT 1
op mij mag je dan ook stemmen ik speel dat ook zelfde nick RaymondC
|
|
|
Post by CableGuy on Feb 21, 2007 10:25:53 GMT 1
Bericht aan de moderators en of gamemasters: let op zulke jongens zoals mopjegrapje => die hebben puur een account hier om mensen op spammerige wijze naar sokker te lokken, wat erg storend kan zijn.
Binnen HT worden we daar ook dagelijks mee geconfronteerd: account aanmaken, spammen over sokker tot ze geband worden ... nieuwe account maken (zonder met de ploeg iets actiefs te doen).
Mijn bericht mag natuurlijk meteen verwijderd worden, maar ik dacht, laat ik jullie alvast even waarschuwen voor dergelijke ambetanterikken, die misbruik maken van het forum, en dit op een meestal georchestreerde wijze.
Bovendien hoort dit zeker al op het non-PG forum thuis.
Edit: zie ook spam in divisie 3:14 forum
|
|
|
Post by Schizm on Feb 21, 2007 10:25:59 GMT 1
Soortgelijke topics zijn tot nog toe hier altijd verhuist naar de "general topics" onderaan het forum. Ik dacht trouwens dat daar al een topic over andere online games bestaat. ... (ik ben geen mod van dit forum dus ik kan dit niet doen) CableGuy : Ik zie geen groot verschil met de peloton-topics op het HT-forum dus (al zijn die zeker aangemaakt door gewone HT en peloton-leden) ...
|
|
|
Post by Ambi on Feb 21, 2007 13:39:19 GMT 1
Op het HT-forum zijn het inderdaad geen spammers maar echte spelers die willen praten over peloton en niet alleen reclame maken ( al zit dat er wel bij)
|
|