|
Post by matt321 on Jan 17, 2007 14:20:53 GMT 1
Antwerp had gewoon geluk met de loting van de beker, tis een goede ploeg voor eerste maar zonder manchester staan ze nergens. Terwijl dender een ploeg van vrienden is.
|
|
|
Post by manisero on Jan 17, 2007 15:35:01 GMT 1
Ten eerste: Gij zijt hopelijk toch ni weer zo'n rat die denkt dat het succes(?) van antwerp enkel aan manchestersteun te danken is. Ok de manchesterspelers zijn meestal de beteren van de ploeg, maar ik vindt dat gewoon enorm slim gezien van antwerp en weet 100% zeker dat beerschot of eender welke andere ploeg zo'n overeenkomst niet zou laten liggen. We hebben trouwens goeie aankopen/jeugdtalenten hoor! Ten tweede: promotie naar 1ste brengt geld mee, en met dat geld kunnen we alleen nog beter worden... (Tenzij de voorzitter het weer verpest ) Dus... Volgend jaar antwerp kampioen... in eerste
|
|
|
Post by Ambi on Jan 17, 2007 15:57:03 GMT 1
Antwerp mag my part wel eens trug promoveren en lierse mag Degraderen.. Roeselare ook ... -_- [/quote] Bannu, sinds dat Antwerp gedegradeert is 3 jaar geleden is Germinal Beerschots budget verdubbelt! Van 4,5M naar 9M. Dit komt omdat veel sponser vroeger niet wouden kiezen tussen 2 eersteklasse ploegen, maar nu is er maar 1 en komen ze allemaal naar ons. Indien Antwerp terug promoveert verliezen we waarschijnlijk een paar sponsers en krijgen we er ook minder bij. Dus voor mij: Genk kampioen ( vind ik het normaalste) Anderlecht 2de Gent 3de Brugge 4de Standard 5de Beerschot 6de ... Lierse degradeert Dender stijgt Antwerp verliest in de finale van de eindronde van Brussels. Oh en Brugge wint de beker. Greetings voetbal fans
|
|
|
Post by manisero on Jan 17, 2007 16:30:11 GMT 1
Kan begrijpen dat je daarom niet wil dat antwerp terugkomt, maar mis je de derby's dan niet? Ik wel, daarom was ik aan het hopen op een ontmoeting in de beker, maar ja als ge er zo vroeg uitgaat... Btw: Zou een mod niet moeten weten hoe te quoten? (sorry kon het ni laten)
|
|
|
Post by shevas on Jan 17, 2007 18:29:49 GMT 1
ik gun het gent wel om beker en/of titel te winnen tmoet ni altijd brugge anderlecht en genk te zijn
|
|
|
Post by purplelaurens on Jan 17, 2007 18:45:06 GMT 1
Ten eerste: Gij zijt hopelijk toch ni weer zo'n rat die denkt dat het succes(?) van antwerp enkel aan manchestersteun te danken is. Ok de manchesterspelers zijn meestal de beteren van de ploeg, maar ik vindt dat gewoon enorm slim gezien van antwerp en weet 100% zeker dat beerschot of eender welke andere ploeg zo'n overeenkomst niet zou laten liggen. We hebben trouwens goeie aankopen/jeugdtalenten hoor! Ten tweede: promotie naar 1ste brengt geld mee, en met dat geld kunnen we alleen nog beter worden... (Tenzij de voorzitter het weer verpest ) Dus... Volgend jaar antwerp kampioen... in eerste ten eerste blijft het niet alleen bij spelers, ook kinesisten, trainer, hulptrainer ? , ... er waren in ieder geval ook 5 niet - spelers dacht ik. ten tweede, beerschot heeft net hetzelfde gehad met AJAX, maar na enkele jaren hebben wij het stopgezet, aangezien je al je talentvolle jeugd naar daar kan sturen en er allerlei problemen optreden. beerschot zal dit wss nooit meer terug doen. ( je kan nu mss wel zeggen dat we het nog steeds hebben met charlton, maar dit is gewoon een samenwerking om van elkaar te leren. ik denk dat we heel mss een verdediger krijgen. daar zal het bij blijven )
|
|
|
Post by manisero on Jan 17, 2007 21:25:00 GMT 1
Van dat personeel weet ik niet zo veel, maar ik kan mij niet inbeelden dat een engelse kinesist er ineens voor gaat zorgen dat we minder blesures hebben ofzo, we hebben er precies meer En die hulptrainer (Andy Welsh) is er om de manchesterspelers te begeleiden. De hoofdtrainer (Warren Joyce) is mss wel een engelsman, maar hij is niet van manchester, wel degelijk echt van antwerp...
|
|
|
Post by robnhiggs on Jan 17, 2007 22:54:12 GMT 1
Valla, boussoufa de gouden schoen. Voor de meeste wel geen verrassing denk'k? Wel een domme uitzending, vorig jaar was er toch wel meer spannende momenten als ze de punten op verschillende momenten gaven. de eerste 4 van Anderlecht, in totaal 6 spelers. Ook 2 van genk en dan nog standard en Club. Anderlecht is toch wel altijd sterkst vertegenwoordigd in de gouden schoen. Ze mogen wel eens een speler van SV Roeselare inzetten;)
|
|
|
Post by purplelaurens on Jan 19, 2007 18:14:36 GMT 1
Van dat personeel weet ik niet zo veel, maar ik kan mij niet inbeelden dat een engelse kinesist er ineens voor gaat zorgen dat we minder blesures hebben ofzo, we hebben er precies meer En die hulptrainer (Andy Welsh) is er om de manchesterspelers te begeleiden. De hoofdtrainer (Warren Joyce) is mss wel een engelsman, maar hij is niet van manchester, wel degelijk echt van antwerp... het is dan ook geen engelse kinesist ;D natuurlijk een belg, maar ingehuurd door manchester om blessures van de engelse spelers te behandelen dacht ik. en ik kan het weten want het is de vader van een goede vriend, die hier trouwens ook op dit spel zit de vader is nochtans beerschotsupporter, tsss, ik spreek nimeer tegen hem
|
|
|
Post by shevas on Jan 19, 2007 18:51:43 GMT 1
vorig jaar was het idd spannender maar als ze dit jaar hetzelfde hadden gedaan was het zeker niet spannend geweest boussoufa had met zn punten van de terugronde 2006 al voldoende punten om de schoen te winnen
|
|
|
Post by Pissboy on Jan 19, 2007 19:40:20 GMT 1
In samenspraak met ikke557 verplaatst naar waar het thuishoort
|
|
|
Post by sql on Jan 19, 2007 20:53:19 GMT 1
In samenspraak met ikke557 verplaatst naar waar het thuishoort Moeten de topics hier dan niet in het engels ? Shouldn't the topics here be in english ?
|
|
|
Post by Il Padrino on Jan 19, 2007 21:21:59 GMT 1
Denk dat het daarvoor nu al te laat is Lierse moet van mij gewoon degraderen. Alleen al heel de zaak met die omkoop Chinees is reden genoeg. (Beerschot is in de tijd zelfs op basis van vermoedens al moeten zakken). Antwerp mag anders wel stijgen, zijn 6 punten gratis voor ons
|
|
|
Post by purplelaurens on Jan 19, 2007 22:45:46 GMT 1
Antwerp mag anders wel stijgen, zijn 6 punten gratis voor ons is deze niet van patrick jansens ? ;D ;D heerlijken diss
|
|
|
Post by giguillaume on Jan 20, 2007 13:00:20 GMT 1
Ik zou gent een subtopper noemen, want ze hebben geen balaban of vermant of van heerden lopen dus zou ik zeggen net niet. Ze hebben wel een sterke ploeg collectief
|
|