|
Post by xtremespooky on Dec 22, 2008 22:07:30 GMT 1
Hopelijk op deze weg wat contact met mede-managers van 3:4?
Even mezelf voorstellen: team: Wombat FC Vorig jaar met vingers in de neus kampioen in 4e, maar met slechts 3 teams die het spel echt snapten is dat niet echt een prestatie natuurlijk
Beste renner is mijn Anish Meeder, Hollander en 35 jaar oud, maar ondanks deze 2 gebreken toch wel mijn puntenpakker bij uitstek met 18 op de 3 hoofdskills samen.
Ben eens serieus benieuwd wat 3e gaat geven, hopelijk veel actieve teams en spanning in de competitie!
|
|
|
Post by kuffeltje on Dec 23, 2008 12:34:46 GMT 1
Ben in de 4:37 eerste geworden, maar ik denk dat het moeilijker was om niet 1e te worden.
Weet niet wat ik moet verwachten, heb wel een paar renners die hier en daar wat punten kunnen pakken, maar niet degraderen zou al een mooie prestatie zijn.
Het zal een verademing zijn om een beetje moeite te moeten doen en wedstrijden te rijden met meer dan 3 (echte) ploegen...
|
|
|
Post by xtremespooky on Dec 30, 2008 14:22:16 GMT 1
The Boogie Team heeft precies wel een deftig team als ge met 3 renners top 4 kunt rijden aan 70% ... en ik weet welke de skills zijn van mijn renner die aan 95% slechts 5e is geëindigd -> slik dat belooft voor rest van het seizoen -> ik zal al blij mogen zijn als ik ergens rond 5e plaats kan eindigen
|
|
|
Post by bkoen on Dec 31, 2008 13:46:21 GMT 1
Hallo iedereen, Ben manager van One of a kind (kastel) Ik draai ondertussen 3 seizoenen en 2 weekjes ofzo mee in peloton. Eerste 2 weken was einde van het seizoen, ben nog 5de geworden in 4de divisie toen (vrienden hadden mij direct kneepjes van het vak geleerd). 1ste seizoen : kampioen 4de divisie 2de seizoen : 2de geworden in 3de divisie 3de seizoen : bewust 13de geworden in 2de divisie. Kon ik weinig gaan zoeken, was een klasse te hoog. Zonder 10-7-9 (multiskulls voor de grote rondes) en 15-3-4 (flatters voor kleine races/toeren) renners geraakte je niet in top 5. Troost je, ik viel ook achterover toen ik deze skills las ;-) 4de seizoen : Hopelijk top 3 hé ;-) Hoewel ik al aangenaam verrast ben door Boogie team! Goh, mijn beste renners hebben ook 18 op de 3 hoofdskills. Is wel ne renner of 6. Den ene heeft 12 op vlak, den andere dan weer 13 op bergen en dan nog enkele die het iets ofwat netjes verdeeld hebben over de 3 skills hé. Om ff op Anish Meeder (Wombat) in te spelen, 90% van mijn renners zijn belgen en jonger dan 24 jaar dus ja op dat vlak sta ik er net iets beter voor Die 3 toprenners van boogie team kosten qua loon al bijna evenveel als al mijn renners Aan alle teams veel succes hé! grtz koen
|
|
|
Post by xtremespooky on Dec 31, 2008 15:43:01 GMT 1
12 skill vlak - 13 skill bergen ... doenk... ... [kruipt terug op zijn stoel] ... OK, heb duidelijk 3e klasse zwaar onderschat ;D -> mijne 35 jarige met 18 op hoofdskills heeft me slechts 660.000 gekost dus dat kon ik echt niet laten liggen, maar ga precies niet echt prijzen mee pakken als ik jou zou lees Zal dus een jaartje goed trainen worden voor mij en hopelijk promoveren jij en boogie team dan maar ;D -> mijn jeugd (20/21j) zit namelijk nog maar op 8 qua hoodskill, dus dat verklaart waarom die zo weggeblazen worden in eerste 2 ritten
|
|
|
Post by floppiwoppi on Dec 31, 2008 17:09:31 GMT 1
Pff.. da belooft als groentje in 3de.. tzal noppes worden.. Hopelijk pak ik in onze reeks ptn met men jongeren en verslikken er zich een aantal financieel! Veel succes in jullie reeks!
|
|
boogie
Cycling Tourist Group
|
Post by boogie on Jan 2, 2009 14:30:35 GMT 1
Ik denk dat dit een seizoen zoals het vorige gaat worden: in het begin heel goed, maar hoe later op het seizoen, hoe zwakker. Ook mijn beste renners hebben 12 skill vlak, maar het probleem zijn de bergen.
|
|
|
Post by bkoen on Jan 2, 2009 19:52:18 GMT 1
Bij mij is verhaal omgekeerd: zwak in het begin (vlakke ritten) en sterk in de bergen. Vandaag was al enorm hoopgevend: 2des, 4des en 7des met slechts middenmoters (7 à 8 qua skill) van mijn klimmers. Mijn echte berggeiten (9...13) komen later pas in actie. ;D Mooie overtuigende overwinning van Van de Veire vandaag!
|
|
|
Post by xtremespooky on Jan 2, 2009 23:30:11 GMT 1
Als ik dat hier allemaal hoor, en de uitslagen bekijk, dan denk ik dat ik mij eens dringend naar de transfermarkt ga begeven, ... kwestie van het jullie niet zomaar kado te doen ;D
|
|
duvel
Cycling Tourist Group
|
Post by duvel on Jan 5, 2009 22:29:25 GMT 1
hallo,
Mijn sponsor contract was afgelopen vorig seizoen, maar nu heb ik nog geen nieuwe. Krijg ik dat aangeboden van sponsors of waar kan ik die vinden?
|
|
boogie
Cycling Tourist Group
|
Post by boogie on Jan 6, 2009 8:50:02 GMT 1
Staat dat niet onder Finances - Sponsor?
|
|
|
Post by xtremespooky on Jan 6, 2009 17:58:26 GMT 1
inderdaad en dan zelf een nieuwe sponsor kiezen
|
|
duvel
Cycling Tourist Group
|
Post by duvel on Jan 6, 2009 22:17:40 GMT 1
Bedankt voor de reaktie.
Finances - Sponsor? vind ik niet!
En bij "Kapitaal" vind ik ook niets van sponsors terug. Zal zeker telaat zijn voor een sponsor dit seizoen?
|
|
|
Post by xtremespooky on Jan 6, 2009 22:22:24 GMT 1
Kapitaal en dan aan de rechterkant onder opties: Sponsor
|
|
duvel
Cycling Tourist Group
|
Post by duvel on Jan 7, 2009 21:58:15 GMT 1
Onder opties staat er enkel: