dawizz
U23 Developm. Team
|
Post by dawizz on Dec 30, 2008 15:27:58 GMT 1
De kop is d'r af en de uitslag was (wat mijn helden bertreft) ook wat ik verwacht had! Morgen een soort gelijk parcours, iets meer heuvels... Maar Donderdag tijdens de laatste etappe word de bolletjes trui vergeven, en daar wil ik toch wel een gooi naar doen!
|
|
|
Post by essesselles1 on Dec 30, 2008 16:36:05 GMT 1
Mooie overwinning van Tosti in de eerste etappe! Helaas is tijdens de massasprint er een lege bidon in het wiel van Davy Charlier gekomen, waardoor hij morgen niet kan starten. Charlier was in beginsel één van de kandidaten voor de eindoverwinning in Parijs-Nice (hij heeft vorig seizoen al en kleine ronde gewonnen), dus de klap kwam ook voor het gehele team hard aan. Wellicht kan een andere renner de rol van Charlier overnemen.
|
|
dawizz
U23 Developm. Team
|
Post by dawizz on Dec 31, 2008 13:42:26 GMT 1
Wederom een uitslag waar ik mee kan leven! Ik had ook geen overwinning verwacht in Parijs-Nice...., maar mischien de bolletjes-trui? al denk ik dat zelfs dat erg moeilijk gaat worden? Maar ik sta nu tweede in de divisie en dat is meer dan mijn doelstelling, mischien zelfs een beetje te goed aangezien ik nog maar zo'n zes weken dit spel speel en nog veel te leren heb. Het seizoen duurt nog lang en er zullen nog genoeg teleurstellingen komen? Mijn helden doen het in elk geval zeer goed tot nu toe!
|
|
|
Post by essesselles1 on Jan 2, 2009 15:14:59 GMT 1
Dat een sprinter á la Flink een dergelijke ronde kan winnen is voor mij een verrassing. Ik had mijn geld op andere renners gezet. Het scheelde overigens maar één seconde of klimmer Venot (van The Decline) had naast de bolletjes ook de gele trui gepakt! Winnaar van de eerste twee etappes Tosti viel een beetje door de mand (win some, lose some).
|
|
|
Post by essesselles1 on Jan 22, 2009 13:18:11 GMT 1
Inmiddels flink wat overwinningen gepakt. Ik probeer mijn team langzamerhand op 2e divisie niveau te brengen en daarom doorgaan met versterkingen.
Ik hoop dat nieuwkomers zich niet laten ontmoedigen door mijn team dat inmiddels een soort van veelvraat aan het worden is. Advies is dan ook gewoon lekker doorbouwen aan je team en trek een sterke trainer aan!
|
|
|
Post by essesselles1 on Jan 22, 2009 13:20:06 GMT 1
Iemand heeft mijn avatar ergens verstopt! Ik zal morgen even checken of hij terug is, anders zal ik een nieuwe moeten aanmaken.
|
|