|
Post by hansie on Aug 24, 2008 22:36:54 GMT 1
Er is nog geen nieuw forum voor 1:1 dus ebbik het maar gedaan Ik ben dus manager van Hans Declercq foundation... Mijn doelstellingen: beter doen dan mijn 5de plaats vorig seizoen en deze keer alledrie de grote rondes winnen ge kunnet Vanneste! Tis wel al spijtig dat we niet met 20 volwaardige teams aan het seizoen starten, midden het seizoen stoppen er ook altijd een paar zodat we op het einde met maar 10-15 ploegen overschieten... Hopelijk steekt IP paar nieuwtjes in peloton(en dan bedoel ik iets dat weldegelijk met het spel temaken heeft, en geen grafische bullshit zoals diene schildpad). Ik vind dat IP zich eerst eens mag bezig houden om het spel zelf te verfijnen en dan pas een nieuwe layout, maar blijkbaar kiest hij de omgekeerde weg... Tis altijd leuk om nieuwkomers hun ambities te horen, dus laat maar komen...
|
|
|
Post by pottel on Aug 25, 2008 8:05:43 GMT 1
Zen wel geen nieuwkomer maa zal mijn ambities ook maar eens geven zekerst Weer vicekampioen worden zie ik niet al te snel gebeuren. Belangrijkste is nu de kern te herbekijken en enkel de betere poppers over te houden, en dat gaat me een paar degelijke renners kosten. Doelstellingen dit seizoen zijn top 6 eindigen, 6 ritzeges nemen (Ahmed 2, Tavernier 2, Thwaites 1tje en dan nog een van de jonge flattrainees die doorbreekt). Rondes doe ik nooit mee voor de prijzen. Heb totaal geen klimtalentjes allez Jordens valt redelijk mee maar is nog in opleiding en gaat normaliter toch altijd te zwak blijven voort grotere werk. Maar we zien wel hoe het gaat verlopen, de eerste wedstrijden gaan me al een goed beeld geven van de sterkte van de nieuwkomers opt vlakke en dat zijn de enige wedstrijden waar ik punten kan nemen Titel is eenvoudig he: aanderekkers @vanneste: succes in je zware doelstelling
|
|
|
Post by lorandinho on Aug 26, 2008 10:07:34 GMT 1
Hey
Ik ben de manager van de schtoempers.
Ik denk dat ik een van de zwakste ploegen heb en zou dus al heel tevreden zijn met een overwinning en af en toe een paar punten. Ik hoop in ieder geval niet altijd kansloos onderuit te gaan.
veel succes allen!
|
|
|
Post by NikeBoy on Aug 26, 2008 11:09:11 GMT 1
Ik denk dat ik een van de zwakste ploegen heb en zou dus al heel tevreden zijn met een overwinning Ik wil u niet ontmoedigen maar het is mij dus verleden seizoen niet gelukt om een ritzege te pakken ... langs de andere kant, ik ben wel 10de geeindigd
|
|
|
Post by pottel on Aug 26, 2008 16:50:38 GMT 1
Ik denk dat ik een van de zwakste ploegen heb en zou dus al heel tevreden zijn met een overwinning Ik wil u niet ontmoedigen maar het is mij dus verleden seizoen niet gelukt om een ritzege te pakken ... langs de andere kant, ik ben wel 10de geeindigd Uitblijven van een ritzege kan ook aan de manager liggen he (grapje zenne )
|
|
|
Post by NikeBoy on Aug 27, 2008 12:15:31 GMT 1
Ssst, ik wil niet dat iedereen weet dat ik totaal geen managerskills heb
|
|
|
Post by pottel on Aug 27, 2008 13:47:16 GMT 1
Ssst, ik wil niet dat iedereen weet dat ik totaal geen managerskills heb ok ik zalt niet meer doen Net de selectie eens bekeken en tot de conclusie gekomen dak nog maar 18 degelijke renners heb, kan weer eens wat jp laten doorstromen maw. En heb me eens premium gekocht zalt ma best niet tegen de vriendin zeggen anders volt er weer een preek
|
|
|
Post by halewijnv on Aug 27, 2008 17:05:51 GMT 1
Wel, ik ben manager van De Stovebuzen, dus nieuw in de reeks (gestegen als kampioen in 2.3). Mijn ambitie voor dit seizoen is in de reeks kunnen blijven. Dat zal zeker niet gemakkelijk zijn, maar je weet maar nooit. Mocht ik een overwinning kunnen meepikken, dan spring ik alleszins een gat in de lucht!! Veel succes iedereen (en ik vooral )
|
|
cp
Amateur Team
|
Post by cp on Aug 29, 2008 8:16:37 GMT 1
wrom is jurgen cavens al zijn renners aant verkopen? zo hebben we nog een niet-actieve ploeg bij in 1.1 :s
doelstellingen volgen nog
|
|
|
Post by newborn on Aug 29, 2008 9:29:28 GMT 1
Jurgen Cavens doet dat wel regelmatig, dan heeft hij veel geld en koopt hij een nieuwe ploeg met al het geld dat hij heeft
2 seizoenen geleden deed hij dat vlak na de Giro waardoor hij ipv 1ste, 3de eindigde dat seizoen, maar hij zal zeker niet non-actief worden denk ik
Jammer dat ik nu in 2.2 zit maar kon vorig seizoen in 1.1 niets doen, was wel de hoogst geplaatste ploeg zonder ritwinst of trui (plaats 19 :-) )
|
|
|
Post by newborn on Aug 29, 2008 9:38:12 GMT 1
dubbele post (internet doet lastig...)
|
|
|
Post by paarkanonner on Aug 30, 2008 0:13:10 GMT 1
Ahoi, met de nodige trots mag ik mijzelf ook een 1e klasser noemen. Of ik daarom 1:1 waardig ben, valt nog af te wachten. Heb echt geen idee wat mijn team waard is tegenover de rest. Voor de top 5 moet ge me wel nie verwachten denk ik 1e doelstelling: blijven 2e doelstelling: minstens 5 ritzeges 3e doelstelling: voor Hans Deklercq foundation eindigen (tevens mijn tofste en enige broer) ;D Mocht dit niet lukken, wat zeer waarschijnlijk is, kunnen we toch nog altijd zeggen dat we de succesvolste familie in Peloton zijn (verbeter mij indien niet correct). 4e doelstelling: CP achter mij laten (sportieve vete) Mijn favoriete terrein is vlak met een streepje heuvels. Daar heb ik vorig seizoen voornamelijk mijn zeges op behaald, zo'n 20 stuks Hopelijk is er niet te veel concurrentie op dat gebied. Ik moet het dan ook hebben van ritzeges, want in de klassementen zal ik geen rol spelen. Voor de rest heb ik met mijn tijdrijder Lheureux nog een uitstekende troef achter de hand in de grote rondes. Tavernier is bij deze gewaarschuwd Veel zal voor mij duidelijk worden na de 2 eerste rondes in het seizoensbegin. Maar waar het voor mij echt moet beginnen is vanaf Eindhoven TTT. Vanaf dan moet ik toch wel wat puntjes kunnen sprokkelen op mijn geliefkoosde terrein. Idd spijtig dat er een paar teams inactief zijn. Dat verlaagt het niveau van 1:1, maar anderzijds verhoogt het wel mijn kansen om te blijven Fijn seizoen gewenst!
|
|
|
Post by radeksken on Aug 31, 2008 10:00:21 GMT 1
Ik ben de manager van sjasse patat en ik verwacht niet echt veel van dit seizoen. Maar ik wens iedereen veel succes:)!. Wat jurgen cavens betreft, dit is mijn 3e seizoen dat ik er samen mee in de reeks zit, en hij verkooopt al zijn renners regelmatig. Volgens mij kan hij wel voor de verrassing zorgen...
|
|
|
Post by pottel on Sept 1, 2008 10:58:59 GMT 1
Tavernier is al ongerust aant worden heb em al den epo gelegd en nu te hopen dat het kan helpen he welkom paarkannonier en radeksken
|
|
|
Post by radeksken on Sept 8, 2008 17:10:12 GMT 1
In mijn eerste rit in de eerste divisie knap 4e geindigd:). Als ik zo nog een aantal ritten goed kan uitkiezen is in eerste blijven mss toch nog haalbaar! grtz en succes aan iedereen pottel: welke stats heeft tavernier? Lijkt me wel niet zo'n slecht rennertje te zijn;)
|
|