|
Post by Arda66 on Oct 22, 2008 23:51:56 GMT 1
voor de Volta geen hoge verwachtingen meer, vandaag beste 2 renners op plaats 4 en 5.
|
|
|
Post by Arda66 on Oct 23, 2008 14:40:26 GMT 1
Door een valpartij van Langelier ziet het er plots zeer goed uit voor mijn team, ook Houtekie werd niet bespaard van het ongeluk, op de laatste helling van de dag had hij een lekke band, maar kon gelukkig opnieuw aansluiten in het groepje met oa Baril.
In het algemeen klassement dus voorlopig de top 3, deze Giro zal hoe dan ook geslaagd zijn!
|
|
|
Post by wimpie on Oct 23, 2008 15:00:35 GMT 1
Maar wees gerust dat ik die 3min 20 normaal gezien nog moet kunnen overbruggen met Langelier aangezien er nog een paar zware bergritten aankomen. Ja een val kan veel doen wel een sterk blok da jij hebt, da mag zeker niet ontkend worden! Hopelijk kunnen mijn andere renners ook nog wa stijgen in het algemene klassement!
|
|
|
Post by Berserker on Oct 24, 2008 14:31:16 GMT 1
Ja het gaat nog voor Langelier! Toch hele knappe prestatie van Fazzoletti, wat een team, daar ben ik zelfs jaloers op! Voor mij rest er nog de strijd om het groen met Massacret, die een thriller lijkt te worden! Met nog 2 tussensprints in de aanloop naar de bergen te gaan 3 punten achterstand op Holleman.. Massacret zal 2x voor Holleman moeten eindigen, puur vlak is hij de beste in de Giro, maar hier is de aanloop niet helemaal vlak, spanning genoeg dus!!
|
|
|
Post by wimpie on Oct 25, 2008 12:18:37 GMT 1
7de ritzege van het seizoen en een 4de en 7de plaats in het algemene klassement en puntentrui!
Zeer geslaagde Volta voor mij, hopelijk morgen en overmorgen nog een overwinning en eindklassement in de Giro.
Dan komende weken van de waarheid voor de vlakke renners, waar ik jammer genoeg niet sterk genoeg in sta.
Greetz
|
|
|
Post by Berserker on Oct 26, 2008 11:03:54 GMT 1
De laatste rit redde de Volta voor mij, Blaise werd 2de en veroverde alsnog het bergklassement (met een gelukje dat Van Cauter uitviel). Volgens mij is dit mijn eerste bergtrui ooit En dit ook nog in een echte klimmersronde Vandaag de sprint van de waarheid voor Massacret, fingers crossed!
|
|
|
Post by wimpie on Oct 26, 2008 13:08:14 GMT 1
Ja ik vrees dat Langelier de Giro niet zal winnen aangezien Baril vandaag in dezelfde tijd eindigde als Langelier, zie ik Langelier hem morgen (zonder pech voor Baril) Baril niet losrijden. Vandaag wel de ritzege en morgen normaal ook maar toch verwacht ik niet dat ik het geel nog pak als Baril gespaard blijft van valpartijen en lekke banden. Heel jammer dat één val van Langelier ervoor gezorgd heeft dat hij de Giro niet wint, het ligt hem in de kleine dingen!
Succes morgen!
|
|
|
Post by Arda66 on Oct 26, 2008 13:11:19 GMT 1
toch verrassend dat Langelier niet kon wegrijden van Baril, maar mij hoor je niet klagen! morgen wordt dus beslissend, al denk ik dat 3 minuten teveel is voor Langelier om nog het geel te veroveren...
|
|
|
Post by wimpie on Oct 26, 2008 13:27:21 GMT 1
Inderdaad zonder pech wint Baril de Giro, jammer genoeg voor mij dan!
Morgen is het nog meer bergen en iets minder allround maar 3:27 is inderdaad net iets teveel.
En aangezien Langelier maar op 90% rijd en Baril mss op 100% zal het verschil nog kleiner zijn.
Helaas geen tweede Giro zege in tweede klasse voor Langelier!
|
|
|
Post by Arda66 on Oct 26, 2008 13:51:59 GMT 1
waarom zou je met Langelier aan 90% rijden? dan behoudt hij 65% fitness over, en slechts 1 training tot de TdF (aangezien je geen fitnesstrainer hebt) zal hij dan met 85% fitness aan de start verschijnen?
|
|
|
Post by wimpie on Oct 26, 2008 14:10:36 GMT 1
Inderdaad 85% zodat hij na de eerste rit 80 is en dan maandag kan starten aan 100%. Laat jij Baril niet op meer rijden mss? Nu niet meer zeker Ja tis jammer dak het zo moet doen, maar tis mijn enigste kans. En vorig jaar heb ik dat ook al zo gedaan hoor, denk dat er veel zo denken of niet? Natuurlijk als je niets meer te winnen of verliezen hebt kan je da inderdaad wel doen da je 100% bent aan de start van TdF. Veel succes morgen!
|
|
|
Post by Arda66 on Oct 26, 2008 14:18:26 GMT 1
ik heb lang getwijfeld om Baril aan 100% te laten rijden morgen, maar had niet gedacht dat Langelier morgen aan 90% zou rijden. Dat wordt dan geen Tour voor Baril, maar niets gaat boven de eindwinst in de Giro, geen risico's dus
|
|
|
Post by wimpie on Oct 26, 2008 18:04:54 GMT 1
Ok als jij hem niet op meer laat rijden ik ook niet ik had da beter niet gezegd dan had ik nog een kans gehad wrs! Maar toch, jij zou toch de terrechte winnaar zijn met Baril, jammer van die één valpartij die het helemaal heeft omgeslaan. Morgen ritoverwinning Baril?
|
|
|
Post by Arda66 on Oct 26, 2008 18:45:02 GMT 1
ik ga morgen gewoon voluit met Baril, geen risico's nemen voor het algemeen klassement en als het even kan nog de rit meepikken... de Tour zou hij toch niet winnen, dus hoeft hij ook niet deel te nemen als hij de Giro kan winnen!
|
|
|
Post by wimpie on Oct 26, 2008 18:49:20 GMT 1
Ja wrs kan hij dan morgen wel winnen, tenzij mijn renner (Dotinga) kan winnen, zal nipt zijn. Hopelijk valt hij of paar lekke banden hoeveel heeft hij op steering en bravery? als ge da wilt zeggen. Kan ik mss weten hoeveel hoop ik mag hebben niet dak da nog heb hoor! Proficiat alvast!
|
|