|
Post by Mike on Sept 25, 2008 14:46:27 GMT 1
Ale mn eerste ritwinst is binnen ;D Nog ?? te gaan
|
|
|
Post by thib555 on Sept 25, 2008 16:06:13 GMT 1
Proficiat , Homerin kan het blijkbaar nog altijd... Dit wordt wel het seizoen van de doorbraak voor Pauels denk ik, vorig seizoen nog niks waard maar door zijn super FA begint hij veel terrein goed te maken en dat bewijst hij met een mooie derde plaats vandaag!! Venezia heeft zijn slag ook al binnen gehaald, als kortste geeindigd van de mannen die op 70% reden. Verhee stelt alweer zwaar teleur, zijn skills zijn geweldig CA is blijkbaar minder. Onze divisie is trouwens alweer de snelste van alle 2de divisies !!!
|
|
|
Post by geengebruikersnaam on Sept 26, 2008 15:14:52 GMT 1
4-4-10-4-1-3 ... Wat kan zo'n renner in de Giro? Is top-10 realistisch? Kan hij een rit winnen als ik hem op 100% zou zetten? (sec's 10-17, dus laten we er even vanuit gaan dat hij niet lek rijdt / valt)
|
|
|
Post by Mike on Sept 26, 2008 15:52:25 GMT 1
Volgens mij kan die een rit winnen ja. Of voor klassement rijden ook.
|
|
|
Post by thib555 on Sept 26, 2008 18:01:25 GMT 1
Jammer jammer, vandaag net naast de ritzege gegrepen. Venezia doet wel een goede zaak en lijkt op weg naar eindwinst !!!
|
|
|
Post by geengebruikersnaam on Sept 27, 2008 12:00:26 GMT 1
Verdorie, nu had ik gedacht van strategisch een goeie zet te doen door de Ronde links te laten liggen en alles op Gent-Wevelgem te zetten met Vermeiren, wat zie ik... Holzmueller en Bogemans doen hetzelfde Erger nog, in Gent-Wevelgem valt er zelfs minder geld te verdienen dan in de Ronde, doordat er iets minder inschrijvingen zijn. Blijkbaar gokken alle toppers op Gent-Wevelgem, terwijl de subtop weg is met 'het grote geld' in Vlaanderens mooiste Edit: blijkbaar hadden Holzmueller en Bogemans niet hun volle fitness, en wordt Vermeiren alsnog knap tweede Nipt verlies, maar met een overwinning in de eerste rit van Tirreno, een tweede plaats in Gent-Wevelgem en een vijfde plaats in het puntenklassement in Tirreno lijkt Vermeiren 2de divisie-waardig. Hij komt zelfs eventjes op de derde plaats piepen in de divisie-stand, volgende week rijdt hij nog Roubaix of Scheldeprijs (afwachten wat de voornaamste tegenstand doet ) en dan is het eventjes gedaan. De idrisne bedankt hem alvast voor zijn knappe prestaties, hij is in z'n ééntje bijna verantwoordelijk voor alle punten. Btw, al m'n renners brachten wat geld mee terug naar huis, al bij al toch niet zo'n slecht gok om Gent-Wevelgem te doen.
|
|
|
Post by geengebruikersnaam on Sept 27, 2008 12:49:54 GMT 1
20664 <---- Kijk maar eens naar diene renner. Ik hoop dat er niemand rondloopt die zo groot is, en toch zo weinig weegt. BMI = 11,9 Nu ben ik zelf ni bepaald nen dikzak, maar 11,9... Rasmussen is er niks bij!
|
|
|
Post by Mike on Sept 27, 2008 12:59:04 GMT 1
|
|
|
Post by geengebruikersnaam on Sept 27, 2008 13:13:00 GMT 1
Hehe, handiger inderdaad Eventjes ploegvoorstelling voor de volgende wedstrijden, met in vet telkens degene waar ik het meeste van verwacht (tenzij ik niks verwacht): Parijs-Roubaix OF Scheldeprijs (één van de twee laat ik links liggen) L. Piccot 1. Vermeiren2. Z. Vasquez-Heredia 3. Natens 4. Draulans Amstel Gold Race laat ik voor wat het is Waalse PijlL. Osmochescu 1. Kallert 2. Hotaux 3. Spillebeen 4. Dubus Luik-Bastenaken-LuikL. Soto 1. Ghyses2. Bruning 3. Y. Vasquez-Heredia 4. Dobrogeanu Ronde van RomandiëL. Charron 1. Lefrancois 2. Degraux 3. Haezaert 4. X (Heeft iemand nog een renner voor me? Dank bij voorbaat ) Over de Giro nog eventjes nadenken
|
|
|
Post by Mike on Sept 27, 2008 13:28:36 GMT 1
Parijs-Roubaix L. Vandeburie 1. Foole 2. Defrene 3. Van Uffel 4. Dosogne
Scheldeprijs L. V.Kerckhove 1. Verwey 2. Defraeye 3. Hoyas 4. Canet
Amstel Gold L. D'Herde 1. De Kempeneer 2. Gosse 3. Amrom 4. Inghelbrecht
Waalse Pijl
L. Van Uffel 1. Gosse 2. Broquet 3. Dosogne 4. V.Kerckhove
Luik-Bastenaken-Luik
L. Amrom 1. Canet 2. Huijghe 3. Hoyas 4. Cecat
Ronde van Romandië
L. V.D.Burie 1. Inghelbrecht 2. Scorza 3. Havermans 4. Fin Many
Giro
L. D'Herde 1. Foole 2. Van Kerckhove 3. Amrom 4. Danen
|
|
|
Post by geengebruikersnaam on Sept 27, 2008 14:06:06 GMT 1
Foole is een vlakke renner die goed kan tijdrijden neem ik aan? Beetje zoals Vermeiren (3 TT). Maar tegen Bogemans wordt het moeilijk.
Brede kern heb je blijkbaar!!
|
|
|
Post by Mike on Sept 27, 2008 14:34:54 GMT 1
Foole will foole you all Hij kan alles
|
|
|
Post by Mike on Sept 27, 2008 14:44:50 GMT 1
Nee het vet gedrukte is omdat ik er iets van verwacht. In 2de klasse iets verwachten is top 5. In 3de won ik zowat alles, hier is het wel wat anders Brede kern, ja maar het zijn allen multi-skill's dus nergens uitblinkers. Ik moet het dus hebben van rondes, klein en groot.
|
|
|
Post by geengebruikersnaam on Sept 27, 2008 14:54:43 GMT 1
Van mij zijn die vette ook geen verwachte winnaars hoor. Met top-10 ben ik al tevreden, als ze top-5 zouden halen is het schitterend. Ik denk wel dat je beste nieuwkomer zal zijn, ik sta nu eventjes voor je maar dat is omdat het vlak is, en ik heb nog nooit op iets anders getraind dan vlak. Wat heeft die Foole zo ongeveer (als ik zo nieuwsgierig mag zijn, kwestie van te weten of ik er durf Vermeiren tegenover te zetten ) Edit: "29-7-2008 TRA Sold to SeMTeX for 18.379.882,00. " --> Ik weet genoeg ;D
|
|
|
Post by Mike on Sept 27, 2008 15:03:08 GMT 1
Laten we zeggen dat hij een Gallo in het klein is En op bepaalde vlak zal hij Gallo zelfs kleineren
|
|