xen
Cycling Tourist Group
|
Post by xen on Sept 7, 2008 11:56:05 GMT 1
Kan je spelers nu gewoon niet meer ontslagen of is dit tijdelijk??
Edit: je kan ze ontslaan maar het moet gebeuren via 'overzicht contracten' en dan een renner kiezen
|
|
|
Post by Il Padrino on Sept 7, 2008 13:24:45 GMT 1
- Engelse tekst in statistieken - Weergave deelnemende ploegen - Renner ontslaan - Fitness weergave trainer
Allemaal verbeterd.
Dat van die streep in de kalender zal ik eens bekijken.
Keep 'em coming!
|
|
|
Post by philipoes on Sept 7, 2008 19:00:42 GMT 1
Bij transfers staat er "new bod" in plaats van "nieuw bod"
|
|
|
Post by xtremespooky on Sept 8, 2008 15:04:34 GMT 1
bot teams zie je nu in het rood -> super handig!!
ook weekdagen terug zichtbaar -> ik snap echt die 56% niet die deze nieuwe look slechter vinden!
|
|
|
Post by philipoes on Sept 8, 2008 15:12:50 GMT 1
Iedereen kan best zijn gebruiksinstellingen nog eens nakijken, mijn naam en e-mailadres werden plots op de site tentoon gespreid en ik kreeg al een MSN-aanvraag van een onbekende Italiaan!
De opties "naam verbergen" en "e-mailadres verbergen" zijn veranderd in "naam laten zien" en "e-mailadres laten zien" terwijl het al dan niet aanvinken hetzelfde gebleven is.
|
|
|
Post by Mike on Sept 8, 2008 15:53:31 GMT 1
Hier was alles hetzelfde gebleven.
|
|
|
Post by Il Padrino on Sept 8, 2008 16:52:42 GMT 1
Bij transfers staat er "new bod" in plaats van "nieuw bod" Verbeterd. Als je nog zo'n dingen vindt, zeker melden. Het zijn van die kleine dingetjes die mij mateloos storen in andere games
|
|
vasa
U23 Developm. Team
|
Post by vasa on Sept 8, 2008 17:40:50 GMT 1
Iedereen kan best zijn gebruiksinstellingen nog eens nakijken, mijn naam en e-mailadres werden plots op de site tentoon gespreid en ik kreeg al een MSN-aanvraag van een onbekende Italiaan! De opties "naam verbergen" en "e-mailadres verbergen" zijn veranderd in "naam laten zien" en "e-mailadres laten zien" terwijl het al dan niet aanvinken hetzelfde gebleven is. Als je display in het Engels hebt, is dat in ieder geval niet. Ik wist niet dat zoveel mensen in het Nederlands werkten. Voelt voor mij aan als naar een gedubde film kijken, gamen in het Nederlands.
|
|
|
Post by philipoes on Sept 8, 2008 18:29:59 GMT 1
Bij transfers staat er "new bod" in plaats van "nieuw bod" Verbeterd. Als je nog zo'n dingen vindt, zeker melden. Het zijn van die kleine dingetjes die mij mateloos storen in andere games Ik heb er nog enkele: - Bij Premiumgebruikers die Nederlands kiezen staat er in de linkse balk "Team options" in plaats van "Team opties" - Zelfde met "My favorite teams" en "Mijn favoriete teams" - Bij de lijst van Premium mogelijkheden staat er "Gastenboek: iedereen heeft de mogelijkheid om een bericht bericht achter te laten op je team pagina." - In het top-down menu bij de trainer bij "traint momenteel" staat er "timetrial" in plaats van "Tijdrijden" - In het blad van de Supporters gaat het bij Merchandise over "Current balance" en "Balance estimation next week" Dat zal het voorlopig ongeveer zijn Aan de mierenneukers: nee, shortlist moet geen kortlijst worden
|
|
nuikke
Cycling Tourist Group
|
Post by nuikke on Sept 8, 2008 19:01:24 GMT 1
Ik weet dat ik het hier niet moet posten, maarjah. Dit spel kan wel een beetje extra reclame gebruiken, wat het is nogal een beetje stil :s
|
|
|
Post by Mike on Sept 8, 2008 19:07:39 GMT 1
hehe en wat post je nu eigelijk?
|
|
|
Post by Il Padrino on Sept 8, 2008 19:16:50 GMT 1
Ssh hij is reclame aan het maken voor Peloton
|
|
|
Post by philipoes on Sept 8, 2008 19:57:14 GMT 1
In zijn andere posts van vandaag staat ook niets waar dit betrekking op zou kunnen hebben
|
|
|
Post by Il Padrino on Sept 8, 2008 20:12:30 GMT 1
Verbeterd. Als je nog zo'n dingen vindt, zeker melden. Het zijn van die kleine dingetjes die mij mateloos storen in andere games Ik heb er nog enkele: - Bij Premiumgebruikers die Nederlands kiezen staat er in de linkse balk "Team options" in plaats van "Team opties" - Zelfde met "My favorite teams" en "Mijn favoriete teams" - Bij de lijst van Premium mogelijkheden staat er "Gastenboek: iedereen heeft de mogelijkheid om een bericht bericht achter te laten op je team pagina." - In het top-down menu bij de trainer bij "traint momenteel" staat er "timetrial" in plaats van "Tijdrijden" - In het blad van de Supporters gaat het bij Merchandise over "Current balance" en "Balance estimation next week" Dat zal het voorlopig ongeveer zijn Aan de mierenneukers: nee, shortlist moet geen kortlijst worden Allemaal verbeterd.
|
|
|
Post by philipoes on Sept 8, 2008 20:13:54 GMT 1
Ik heb er nog enkele: - Bij Premiumgebruikers die Nederlands kiezen staat er in de linkse balk "Team options" in plaats van "Team opties" - Zelfde met "My favorite teams" en "Mijn favoriete teams" - Bij de lijst van Premium mogelijkheden staat er "Gastenboek: iedereen heeft de mogelijkheid om een bericht bericht achter te laten op je team pagina." - In het top-down menu bij de trainer bij "traint momenteel" staat er "timetrial" in plaats van "Tijdrijden" - In het blad van de Supporters gaat het bij Merchandise over "Current balance" en "Balance estimation next week" Dat zal het voorlopig ongeveer zijn Aan de mierenneukers: nee, shortlist moet geen kortlijst worden Allemaal verbeterd. Je hebt "Mijn team" veranderd in "Mijn ploegen" Mag ik er dan meerdere hebben? ;D Ik vind team trouwens beter klinken
|
|