|
Post by captagon on Aug 12, 2007 20:26:53 GMT 1
Ik zal me even voorstellen: Vers binnen gekomen vanuit 3:9, waar ik 1e werd met een kleine voorsprong op Aanderekker, die met me mee is verhuisd naar deze divisie. Mijn ploeg is er een die het vooral moet hebben van een bergachtig terrein, met als kopmannen De Fauw en Beckx. Doel voor dit seizoen: niet degraderen en genoeg geld verdienen om mijn veel te dure trainer en jeugdscout te onderhouden.
|
|
|
Post by droopy on Aug 13, 2007 11:02:09 GMT 1
Ik ben de manager van aanderekker (eveneens van div3:9)
Als De Fauw (Rabo drinking team) niet valt en de rit wint, eindig ik steeds 2de, 3de en 5de. En dat zegt meer iets over de kwaliteiten van de Fauw. Mijn kopman is Blecid, hij zal deze zware verantwoordelijkheid delen met de net aangekochte Muscelli. In hun schaduw krijgen mijn vele jongeren rustig de tijd om zich verder te ontwikkelen.
Mijn doel: vele top10 klasseringen behalen en op die manier in de top5 van onze divisie eindigen.
|
|
|
Post by Blakes on Aug 13, 2007 11:20:45 GMT 1
heey, ik ben de manager van Blakes, een ploeg die komt van 3.11, daar heb ik veel geld kunnen sprokkelen en een paar goeie transfers kunnen afsluiten zoals het binnenhalen van Dudink, Sabbe en Tel! Mijn kopman voor in de grote rondes is Weerdenburg, deze is op alle terreinen goed en heeft al zo'n 30 overwinningen op zak!! Kopman voor de kleine rondes is De Vreeze, ook op alle gebieden heel goed!
Nu met spanning afwachten naar de tegenstand, met de hoop toch een spannend seizoen tegemoet te kunnen komen!
succes aan iedereen!!
|
|
BottOm
U23 Developm. Team
|
Post by BottOm on Aug 13, 2007 22:42:02 GMT 1
BottOm van de koppensnellers hier. Het is mijn 3e seizoen in 2:3, een derde en een vierde plaats staan op mijn palmares, maar wil natuurlijk wel eens wat beter doen... 3 vrij middelmatige mountain renners aangeschaft in de hoop om toch wat punten te sprokkelen in de bergritten. Mijn kopman is Etienne Van Marcke, die in elke vlakke rit goed zal rijden. Bhupen Waage en Frank Florindo kunnen wat in de overgangsritten forceren (als ze niet vallen). Voor de echte bergritten heb ik nu Ciceron De Laet, die dus de extra punten moet binnenhalen voor mij dit seizoen. Beste allrounder is Chinmay Asselman. Voor de tijdritten kan ik beroep doen op Othello Jugend, Shelton Van De Cloot en Karly Mispreuve. Veel succes iedereen, hopelijk is het niet té spannend
|
|
grecofin
Cycling Tourist Group
|
Post by grecofin on Aug 15, 2007 23:04:49 GMT 1
hallo, Grecofin van Grecos hier. Vorig seizoen 1ste geeindigd in 4:7 en gepromoveerd naar 3:14 blijkbaar nu (na opkuis van BOT teams ??) in 2:3 terecht gekomen. Ik vermoed dat mij hoogste ambitie het behoud kan zijn. Helaas had ik reeds mijn sponsorcontract afgesloten toen ik nog in 3:14 zat, waardoor ik vermoedelijk wel wat geld zal mislopen voor de komende 2 seizoenen :-((
toprenners (voor zover sprake van natuurlijk): Gamba Cosme is mijn man voor de grote rondes, voor de rest kan ik putten uit een brede kern met matige renners, die daardoor kunnen pieken naar bepaalde wedstrijden.
Ik vrees dat ik mijn spaarpotje zal moeten gebruiken om dit "overgangsjaar" te overbruggen, daar de sprong naar 2de voor mij 2 seizoenen te vroeg komt, maar we zullen ons best doen om mee te kunnen in de middenmoot
veel succes iedereen
ps: hopelijk blijft dit forum redelijk aktief (maar ik ga er eerst 2 weekjes vantussen )
|
|
|
Post by captagon on Aug 15, 2007 23:49:14 GMT 1
Ik hoop dat het je wat zal bevallen hier en dat de uitdaging niet te groot blijkt te zijn. Om je een idee te geven hoeveel sponsoring je eventueel mis loopt, dit is de aanbieding die een uit 3e klasse gepromoveerde ploeg krijgt voor 2 seizoenen: sign money: 125.000 week money: 19.666
De andere 2 bot-vervangers zijn er denk ik slechter aan toe dan jij. Jij heb in ieder geval een goede trainer en jeugdscout.
|
|
grecofin
Cycling Tourist Group
|
Post by grecofin on Aug 16, 2007 8:25:43 GMT 1
had nu sign in: 100.000 week money: 18.166 Al bij al valt het dus wel mee, op 2 seizoenen nog geen 100.000 verlies (wat momenteel geen enkel probleem mag zijn)
bedankt voor de morele opkikker!
|
|
BottOm
U23 Developm. Team
|
Post by BottOm on Aug 18, 2007 11:07:49 GMT 1
Niet een beetje teveel renners grecofin?
|
|
|
Post by captagon on Aug 18, 2007 12:32:43 GMT 1
mocht hij het toch moeilijk gaan krijgen om het financieel te trekken hier, dan kan hij altijd nog wat renners verkopen. Dat is hetzelfde wat ik ga doen, want ik ga hier nooit genoeg geld verdienen om mijn lonen van 300.000/w te kunnen betalen.
|
|
|
Post by droopy on Aug 18, 2007 14:12:07 GMT 1
Ik herinner me dat ik Greco's vroeger al vaak ben tegengekomen op de transfermarkt. Veel renners hebben vind ik niet onverstandig. Heb er zelf nog iets meer dan hem.
De loonlast is inderdaad hoog en in 2:3 zal het zeer moeilijk zijn om in alle races geld te sprokkelen. Maar als je er verlies op begint te maken verkoop je gewoon.
En die renners zijn (bij mij toch) geen sukkelaars. Als ik nu in 4de zou starten met mijn 12 slechtste renners, ik denk dat ik véél zou winnen.
|
|
BottOm
U23 Developm. Team
|
Post by BottOm on Aug 19, 2007 8:48:13 GMT 1
Veel renners hebben is strategisch gezien msh inderdaad niet zo slecht. Alhoewel ik denk dat er op den duur een verzadiging zal zijn van zulke (middelmatige) renners op de transfertmarkt waardoor je ze toch moeilijk zal kunnen verkopen. Ikzelf heb er op dit moment 26, kom van begin vorig seizoen 32. Heb mn slechts gepopte renners verkocht.
Btw, ik ben blij dat er dit seizoen meer actievere teams in 2:3 zitten, wat de concurrentie ten goede komt. Let wel op voor CWC Alosta die overkomt van 1:1!
|
|
|
Post by droopy on Aug 19, 2007 10:27:19 GMT 1
Ik denk dat de activiteit in deze reeks wel goed komt.
Heb ook gezien dat CWC Alosta van 1:1komt. En hij traint jammer genoeg ook mountain. Hij heeft niet veel gewonnen in 1:1, maar daar heb je al winnaartypes nodig om top10 te halen. Ik vrees dat in de 2de divisies dezelfde trend gaat plaatsvinden.
Want veel sterke ploegen uit 3de. Ik zag dat Blakes de meeste supporters van heel België heeft! Weinig tegenstand of gewoon zo goed?
|
|
|
Post by Blakes on Aug 19, 2007 10:54:06 GMT 1
Ja, ik ben blij met deze titel van meeste supporters van België In mijn eerste seizoen (4de divisie) had ik gewoon heel weinig tegenstand en kon ik bijna alles winnen! Vorig seizoen ging het ook nog heel goed, maar met toch al een pak minder overwinningen! daarom dat ik blij ben eindelijk hier geraakt te zijn om toch wat spanning te mogen verwachten. ikzelf heb hou mijn renners aantal rond de 20 om de kosten wat drukken en zo de meeste renners de kans te geven eens een ritje te kunnen rijden. Er gaan namelijk al veel kosten naar scout en trainer om deze op delighted te kunnen houden!
|
|
|
Post by captagon on Aug 19, 2007 22:10:02 GMT 1
Ik hoop dat ik wat kan slapen vannacht... ben erg benieuwd wat deze divisie gaat brengen. Mijn eerste echte test gaat vooral in het baskenland zijn, maar het is nu al interessant om te zien hoveel we achterstaan op het vlakke. Ik wens iedereen veel succes! Mn doel is aanwezig te zijn in het bergklassement, positie maakt weinig uit.
|
|
|
Post by liebgot on Aug 20, 2007 13:10:57 GMT 1
Dank u captagon en droopy om te vertrekken ^^. Na de eerste rit werd het duidelijk dat ik een monopoliepositie zal hebben in onze reeks. Net als twee seizoenen geleden ga ik weer voor alle ritten en truien gaan. Op het einde van vorig seizoen heb ik veel geld gepompt in een bredere, kwalitatieve groep en dat zal na enkele seizoenen zeker zijn vruchten afwerpen.
|
|