jef
Cycling Tourist Group
|
Post by jef on Apr 18, 2007 22:34:28 GMT 1
Ik vind het eigenlijk niet zo begrijpelijk. Ik heb vorig seizoen de kortetermijnsponsor gekozen omdat ik dacht dat ik ging promoveren en dan een nieuwe sponsor voor meer geld zou krijgen. Nu ben ik gepromoveerd, maar de prijzen zijn niet hoger. Dus ik heb een heel seizoen lang maar 10k gekregen en ben dus benadeeld t.o.v. de teams die de middelste sponsor gekozen hebben, enkel omdat ik (terecht) dacht dat ik ging promoveren.
Niet dat het zo belangrijk is, het gaat maar over weinig geld, en er zijn zeker belangrijkere dingen op dit moment. Maar ik vind ook wel dat de inkomsten van sponsors en ritten niet echt evenredig verdeeld zijn. Sponsors zijn vrij nutteloos voorlopig, daar valt veel meer mee te doen.
|
|
|
Post by Il Padrino on Apr 19, 2007 7:58:34 GMT 1
Dat ritten meer opbrengen dan sponsors is logisch, anders zouden er minder deelnemers aan de ritten zijn.
|
|
trum2
Cycling Tourist Group
|
Post by trum2 on Apr 19, 2007 8:17:08 GMT 1
Deze week heb ik mijn scout al de opdracht gegeven achter een speler te zoeken. Als ik nu een nieuwe scout aanneem kan ik dan meteen terug een zoeken? Of is het beter te wachten tot maandag na de nieuwe update?
bedankt!!
|
|
|
Post by Pissboy on Apr 19, 2007 8:26:45 GMT 1
Als je nu een nieuwe scout aanneemt moet je wachten tot na de update om terug een renner te 'pullen' veronderstel ik.
|
|
|
Post by NikeBoy on Apr 19, 2007 8:30:34 GMT 1
Je MOET gewoon wachten tot na de zondagupdate, er is geen keuze.
Het is zelfs erger : als je nog geen pull gedaan hebt met je oude coach en je neemt een nieuwe aan, kun je die week geen pull meer doen !
|
|
trum2
Cycling Tourist Group
|
Post by trum2 on Apr 19, 2007 8:33:29 GMT 1
dus moet ik zowieso éénmalig het loon voor niets betalen... Ben van plan en 2O, 2O , 2O scout aan te nemen dus het is toch niet niets....
Wat denken jullie daar eigenlijk van, is het de moeite of niet? Ik Heb ong. 2.000.000 dus dat gaat zo goed als integraal naar mijn scout...
|
|
|
Post by NikeBoy on Apr 19, 2007 8:36:59 GMT 1
Inderdaad, je moet hem eenmalig betalen zonder feedback Is het de moeite ? Wel, je trekt elke week een renner met 14.0 aan totale skills (zichtbare + niet zichtbare). De enige random zit 'm in de secundaire skills. Tel de skills van uw huidige renners en maak zelf de conclusie
|
|
|
Post by Schizm on Apr 19, 2007 8:39:22 GMT 1
dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken vind ik , maar aan de rennersprijzen van de laatste 2 weken zou ik niet twijfelen aan de andere kant voorspeld iedereen dat de prijzen in elkaar zullen zakken, als dit snel gebeurt is het voordeel van zo'n scout ook een stuk minder natuurlijk ... en die eenmalig een loon voor niks uitbetalen dat snap ik niet hoor ik kocht mijn scout op zondagmiddag en kon s'avonds gewoon zoeken (het heeft wel enkele weken geduurd voor ik 'm kocht want mijn geld was tegen zondag altijd al op om dat ik weer is een renner had gekocht )
|
|
trum2
Cycling Tourist Group
|
Post by trum2 on Apr 19, 2007 8:41:57 GMT 1
ik heb hem net aangenomen en het is zonder problemen gelukt... mss kan ik volgende week toch al eentje pullen...
in ieder geval bednakt voor de reply's
|
|
|
Post by NikeBoy on Apr 19, 2007 8:44:57 GMT 1
Dat hangt uiteraard voor een groot deel af van het aantal nieuwe deelnemers. Iemand die net begint, heeft nood aan zo'n gepullde renners en kan daar geld voor op tafel leggen (zij kunnen toch onmogelijk voor een 5 flat of mountain gaan)
|
|
trum2
Cycling Tourist Group
|
Post by trum2 on Apr 19, 2007 8:50:19 GMT 1
dat klopt inderdaad.
Ik heb hem eigenlijk ook aangenomen omdat ik vorig seizoen 3de eindigde en nu in dezelfde reeks niet veel tegenstand meer ga hebben (denk ik toch) en wilde zo toch nog een beetje een nieuwe uitdaging hebben...
|
|
dieterv
Cycling Tourist Group
|
Post by dieterv on Apr 19, 2007 10:04:48 GMT 1
Nu ben ik toch even niet mee ivm die scout. Ik heb maandag mijn eerste scout gekocht (20-20-20) en er staat voor het moment bij dat ik voor deze week niet meer kan zoeken. Ga ik nu bij de update zondag een renner pullen? Zou toch moeten want hij heeft deze week zijn loon netjes gekregen.
|
|
|
Post by Schizm on Apr 19, 2007 10:18:08 GMT 1
hij kan zoeken vanaf de eerste weekupdate na de aankoop (dus direct nadat je'm de eerste keer hebt betaald)
|
|
dieterv
Cycling Tourist Group
|
Post by dieterv on Apr 19, 2007 10:50:10 GMT 1
Ah ok, idd het loon gaat er pas effectief af na de update. Heb daar soms wat moeite mee met current bank balance en die estimation . thx
|
|
|
Post by Il Padrino on Apr 19, 2007 12:58:29 GMT 1
estimation is de current bank balance voor de volgende week.
|
|