|
Post by Schizm on Mar 22, 2007 11:37:28 GMT 1
die is idd. niet ingevoerd, er is volgens mij zelfs geen bevestiging gekomen van Il Padrino dat hij de regel zou invoeren.
|
|
|
Post by the master on Mar 22, 2007 14:06:55 GMT 1
in mijn divisie doen er 8 bots ofzo niet mee. bug of zo???
|
|
|
Post by Schizm on Mar 22, 2007 14:10:38 GMT 1
in mijn divisie doen er 8 bots ofzo niet mee. bug of zo??? nee wijziging van de regels staat voorlopig enkel aangekondigd in general discussion
|
|
|
Post by the master on Mar 22, 2007 14:22:42 GMT 1
dat werd tijd :-) dat spel is hier trouwens al helemaal naar de ***. je moet eens zien record transfer 3 200 000. dan is al 1 miljoen en een half meer dan de beste scout. dubbel zoveel als ne goeie trainer.....
|
|
keulmans
Cycling Tourist Group
|
Post by keulmans on Mar 22, 2007 18:07:24 GMT 1
hoeveel mag je in de min gaan voor een transfer? Het zal hier ooit wel al eens gevraagd zijn maar vindt het niet terug. greetz
|
|
|
Post by stefkeswoon on Mar 22, 2007 18:09:40 GMT 1
Ik denk dat je kan bieden tot je virtueel op -100.000 staat.
|
|
|
Post by manisero on Mar 22, 2007 18:24:49 GMT 1
Ik heb een vraagske: Hoeveel tijd (updates) gaat er tussen dit seizoen en volgend seizoen zitten? Kan toch wel belangrijk zijn om te weten op het eind van het seizoen (dat toch redelijk dicht bij komt)
|
|
|
Post by thenose1 on Mar 22, 2007 18:35:45 GMT 1
Ik heb een vraag over ouderdom en het dalen in skills: vanaf welke leeftijd kan dat intreden? En zijn sommige skills daar gevoeliger voor dan anderen? (bijvoorbeeld dat Sprinters het langer vol kunnen houden dan klimmers?)
|
|
|
Post by Schizm on Mar 22, 2007 19:16:38 GMT 1
Ik heb een vraag over ouderdom en het dalen in skills: vanaf welke leeftijd kan dat intreden? En zijn sommige skills daar gevoeliger voor dan anderen? (bijvoorbeeld dat Sprinters het langer vol kunnen houden dan klimmers?) ze zouden stoppen met stijgen op hun 35e en echt beginnen dalen vanaf 40. EN zover ik weet niet op bepaalde skills meer dan andere.
|
|
|
Post by Schizm on Mar 22, 2007 19:17:21 GMT 1
Ik heb een vraagske: Hoeveel tijd (updates) gaat er tussen dit seizoen en volgend seizoen zitten? Kan toch wel belangrijk zijn om te weten op het eind van het seizoen (dat toch redelijk dicht bij komt) 1 weekend (2 weken vermoed ik )
|
|
|
Post by CableGuy on Mar 22, 2007 19:28:19 GMT 1
Hoe zit het met het voorstel om verplicht andere renners aan te duiden om de bergprijs en de puntentrui trachten binnen te halen? Ik dacht immers dat dat ging ingevoerd worden, maar momenteel kan ik nog steeds twee keer dezelfde renner selecteren. Mag ik daaruit besluiten dat die regel (nog?) niet ingevoerd is? Helaas nog niet! Dit zou het taktisch plezier rond de puntentruien zeker aanzienlijk verhogen en voor een nog verdere verdeling van het prijzengeld zorgen. Dit in aanvulling van de nieuw ingevoerde verdeelpercentages, die hun effect in elk geval niet lijken gemist te hebben.
|
|
|
Post by shevas on Mar 22, 2007 19:55:36 GMT 1
ik hoop dat deze regel wordt ingevoerd voor de vuelta wantin mijn divisie zit er een renner die n giro en in tour alle 3 truien won en dat is niet echt realistisch
|
|
|
Post by paulhenri on Mar 23, 2007 13:22:30 GMT 1
* Hoeveel mag je uitgeven aan een transfer? Tot -100k, heb ik begrepen, maar hangt dat af van uw Current Bank Balance of van Next Week Estimation? En zou het kunnen dat het wel rekening houdt met andere spelers waarop ge geboden hebt (dus dat verlaagt de prijs die je mag bieden), maar niet met een eigen speler waarop iemand anders geboden heeft?
* Hoe verloopt de promotie, binnen enkele weken? Worden bots verwijderd of niet? En divisie 4 is nog niet volledig gevuld. Hoe wordt ervoor gezorgd dat er toch genoeg ploegen in divisie 3 zitten volgend seizoen?
|
|
|
Post by Schizm on Mar 23, 2007 13:31:14 GMT 1
* hij houd rekening met de next week, en sinds kort ook met de bedragen die je al geboden hebt, ik heb al een opmerking gemaakt over de spelers waar iemand anders op geboden heeft maar ik weet niet of dat (al) geimplenteerd is/word.
* Voor het volgende seizoen zou er een grote kuis gebeuren van de bot-teams, ik vermoed dat de teams die in 4e overblijven ook zullen worden samengezet.
|
|
|
Post by mopjegrapje on Mar 23, 2007 16:56:38 GMT 1
steering bepaald de kans op platrijden bravery bepaald de kans op vallen karma wordt bepaald door het aantal maal dat er op Exalt/smite wordt gedrukt dus als een speler 4 heeft op steering is dat dan goed of slecht?
|
|