|
Post by manisero on Jan 25, 2007 21:47:25 GMT 1
Ja tuurlijk, ma als je echt voor een koers gaat met een degelijke renner gaat er denk ik zelden een bot-renner winnen. Maar onze renners worden ook beter, en de hunne niet...
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 25, 2007 22:48:23 GMT 1
Das een feit
|
|
|
Post by manisero on Jan 28, 2007 13:27:18 GMT 1
Voila, ik moest toch in een van de drie koersen van de week iets presteren 1ste,3de en 4de, en da met zoveel deelnemers . Als we bij de giro enzo ook zo'n aantallen hebben gaat daar veeel geld te verdienen zijn! Btw: mijn winnende renner is onderweg 3 keer gevallen
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 28, 2007 20:16:57 GMT 1
Ik heb met een paar renners deelgenomen en toch wat geld verdiend. Ik bereid me al voor op de Giro en hoop er een top-10 plaats af te dwingen en eindelijk te stijgen in het klassement Want ik blijf maar op de 7de plaats staan...
|
|
|
Post by shevas on Jan 29, 2007 12:42:05 GMT 1
in de volende 2 wedstrijden zullen mijn beste renners meedoen maar ze zullen rijden op 70% want ik zou graag een trui pakken in de giro wat is jullie doel in de giro?
|
|
|
Post by coureurtjen on Jan 29, 2007 14:22:45 GMT 1
pas allesinds maar op voor blessures in die wedstrijden
|
|
|
Post by shevas on Jan 29, 2007 15:52:23 GMT 1
dat zou dan egt wel dikke pech zijn eh maar ik denk/hoop dat er nix zal gebeuren
|
|
|
Post by manisero on Jan 29, 2007 18:03:30 GMT 1
Ambitie in de giro: WINNEN! + zoveel mogelijk truien en ritten winnen + me zoveel mogelijk in de top 10 eindigen Maar ik ben tevreden met top 3 voor elke trui en veel cash Is top 10 niet een wat lage ambitie? We zijn amper met 10 actieve ploegen, dus de top 10 zou je echt wel moeten halen als je een redelijke ronderenner hebt...
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 29, 2007 22:45:49 GMT 1
Maar dat heb ik niet Ze hebben allemaal 1 goede skill (Natuurlijk niet Flat) dus ze zullen allemaal een paar koersen goed rijden en andere slecht Misschien ga ik nog een aankoop doen om een all-round renner te hebben, maar eerst wat geld sparen
|
|
|
Post by shevas on Jan 30, 2007 10:50:39 GMT 1
maniseroik zie dat je een toprenner hebt gekocht mogen we zijn skills weten?
|
|
|
Post by shevas on Jan 30, 2007 15:42:19 GMT 1
een onverwachte overwinning vandaag zorgt ervoor dat ik wat dichter bij de 1ste plaats in de ankschikking kom
|
|
|
Post by manisero on Jan 30, 2007 17:27:05 GMT 1
Oh zo jammer. Op 4 seconden geindigd vandaag met een platte band... Maarja, mijn nieuwe aankoop heeft top 10 gereden en das goed. Ik gaan zijn exacte skills hier niet zeggen, maar ik kan wel zeggen dat het een echte allrounder is, maar niet met overal 3 en 4 natuurlijk. Ik denk dat hij wel top 10 kan rijden in de giro, maar bij de besten zal hij niet zijn. Hij is nog jong en ik heb hem dus ook gekocht met het oog op training... En als je echt geen enkele renner hebt met flat 2 of 3 en voor de rest nog op een paar andere 2 en 3 en nergens nul dan heb je wel pech gehad met je beginteam... Edit: Ik heb juist ontdekt dat de beste renners uitgebreid is tot 10 op de divisie pagina. Ik wil even toch de aandacht vestigen op de 4 eersten
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 30, 2007 18:32:41 GMT 1
Woehoew, vandaag door de mooie prestatie van het team met allen een top-10 plaats kom ik op de 5de plaats Eindelijk, en ik heb echt geen renner die zowel flat als op alle andere iets goed heeft. Behalve 1, maar die heeft dan geen Steering, Bravery, Downhill (0) of Hill (0) Maar ik ga er misschien eentje kopen Hopelijk kan ik nog wat geld winnen hier en daar en dan komt het wel vanzelf. edit: Eentje was dus niet in de top-10, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik ben superfier op mijn 5de plaats, hopelijk kan ik die behouden
|
|
|
Post by manisero on Jan 30, 2007 21:52:07 GMT 1
Ik zou echt zelfs negatief gaan eventueel om ne goeie all-round renner te kopen. Ge verdient da geld echt in no time terug... Proficiat me de vijfde plaats trouwens Vraag me af, als ge renner hebt die vandaag goed presteren, en je ziet dat vandaag zowel flat, mountain en downhill belangrijk zijn... Alé ni da ik u ni geloof ofzo zenne
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 30, 2007 22:16:16 GMT 1
Wel, diegene die op de zesde plaats is geëindigt, is mijn BESTE renner. Dus eigenlijk is het nog niet zo ne vette en downhill is zogoed als te verwaarlosen he. De zevende plaats komt door zijn hoge inzet en het is een all-round renner (zijn steering en bravery liggen ook enorm hoog), alleen op laag niveau qua andere stats Dus in de Giro zal hij pakken te kort komen, maar ik ben flat aan het trainen en een paar renners zullen wel all-round worden. Ze hebben alles behalve flat Pfff, ik vind het nu wel ingewikkeld worden hoor, al die tours door mekaar Giro, Catalynia, iets me een D en dan de France, ... Ge moet veel rekening beginnen houden met u fitness. Ik ga morgen eens wat rennertjes bijkopen voor met een ploeg te rijden, aangezien dat ook belangrijk wordt
|
|