|
Post by Berserker on Mar 24, 2007 18:59:30 GMT 1
2 overwinningen op rij in eigen land, Eneco Tour is al geslaagd. Goor 2 keer best of the rest en dus leider. Was vooraf ook al de topfavoriet en zal het waarschijnijk ook wel afmaken, het valt toch op dat ik met mijn ronderenners meedoe Vandaag toch een eerder onverwachte overwinning vond ik. Heb nu weer wat meer voorsprong op Specialty Team, ben eens benieuwd voor de nevenklassementen morgen
|
|
|
Post by Schizm on Mar 25, 2007 13:02:12 GMT 1
En Goor is het geworden, maar met 2 overwinningen en de puntentrui mag je zeker ook niet klagen, In de stand zal Specialty Team aan een serieus inhaalbeweging mogen beginnen denken.
|
|
|
Post by jonas21 on Mar 26, 2007 12:15:28 GMT 1
het ziet er weeral naar uit dat de vuelta gaat gedomineerd worden door schizm , proficiat met je top 4 , zelf tevreden over de teamprestatie alleen over jaminet niet die met goede secundaire skills toch 2 keer flat en 1 keer gevalle is:s er zijn ook maar 4 actieve teams gestart?:s
|
|
|
Post by Schizm on Mar 26, 2007 12:26:35 GMT 1
dank je en slechts 4 teams inderdaad heel mager in een divisie met nog 10 niet bot-teams. Vooral het ontbreken van Specialty Team valt me zwaar, in deutschland en de eneco zet hij wel een ploeg in terwijl de vuelta zijn renners veel beter moet liggen ?
Demarez is in dezelfde tijd geindigd als mijn top 4, ik verwacht van hem dan ook meer tegenstand als in de Tour.
|
|
|
Post by Ambi on Mar 26, 2007 18:00:42 GMT 1
Nu kan je je astana shirt nemen schizm
|
|
|
Post by Schizm on Mar 26, 2007 18:03:22 GMT 1
Nu kan je je astana shirt nemen schizm astana ? skill-s(c)hi(z)mano natuurlijk !
|
|
|
Post by Ambi on Mar 26, 2007 18:05:32 GMT 1
He he niet gezien dat het erbij stond Ik had over laatst ze voor het eerst in het peleton gezien
|
|
|
Post by Berserker on Mar 26, 2007 18:48:21 GMT 1
Door de afwezigheid van Specialty Team in de Vuelta lijkt de promotie vrijwel zeker. Hij heeft zo zijn eigen kansen verbrod, hoewel het zowieso al moeilijk zou geworden zijn door mijn fitness training, daar stop ik vanaf nu dus ook officieel mee. Ik heb voor de rest van het seizoen geen ambitie meer omdat ik nu ander(e) skill(s) ga trainen. Ik ga ook geen renners meer kopen tot ik een 20 20 20 scout kan betalen. Dan ga ik naar 1.1 met een XXL trainer en een XXL scout
|
|
|
Post by Berserker on Mar 27, 2007 17:00:27 GMT 1
Proficiat Schizm, Humier nu al meer dan 1000 punten Vandaag viel het mee, het hele QSI-blok bleef een beetje bij elkaar en op 1 renner na allemaal in top-10.
|
|
|
Post by Berserker on Mar 30, 2007 13:22:37 GMT 1
Vandaag de rit gewonnen die ik voor Benthuys had uitgekozen, heb nu in alle grote rondes een rit gewonnen is toch niet slecht als er een zekere Schizm in je reeks zit ;D Demarez en Colassin rijden voor de 6de plaats, de hele top-5 zal wel voor Schizm zijn :s Ben wel tevreden met het feit dat ik het 2de sterkste blok ben en mijn renners toch redelijk gegroepeerd in het klassement zitten.
|
|
|
Post by Schizm on Mar 30, 2007 15:02:12 GMT 1
Vandaag de rit gewonnen die ik voor Benthuys had uitgekozen, heb nu in alle grote rondes een rit gewonnen is toch niet slecht als er een zekere Schizm in je reeks zit ;D niet overdrijven hé het is mij ook al gelukt en ik zit ook in dezelfde reeks als die Schizm , proficiat btw ! edit : volgens mij strijden Collasin en Demarez met Trolonge (en misschien zelfs Sprimont) voor de vijfde plaats. De andere 4 kunnen ook nog wel terugvallen door pech maar daar wil ik liever niet van uitgaan !
|
|
|
Post by Berserker on Mar 30, 2007 16:07:14 GMT 1
Droog.... ;D We zullen wel zien e, hoop met Vancoillie toch ook nog op een top-10 plaats en de rest moet toch minstens in de top-20 blijven
|
|
|
Post by Schizm on Apr 4, 2007 11:35:48 GMT 1
waarschijnlijk hebben enkele ploegen de rit van vandaag genoteerd om is voluit te gaan dus zal mijn zegereeks weer is onderbroken worden zekers ? Ik gok op de bergknapen, in het algemeen klassement zal het ook wel een andere leider worden, Palinckx is echt niet sterk in tijdrijden.
|
|
|
Post by Schizm on Apr 4, 2007 12:55:11 GMT 1
Blijkbaar heeft enkel Quickstep eraan gedacht om iemand voluit te laten gaan, proficiat dus aan Boonen die met Ketelbuters de rit nam, een een gemiste kans dus voor Lasudry van de bergknapen die met zijn 15e plaats in het klassement nochthans weinig te verdedigen had ...
|
|
|
Post by Berserker on Apr 5, 2007 15:43:27 GMT 1
Ketelbuters is, en was al, koploper in mijn team met 3 overwinningen. Hij heeft nog wel een redelijk klassement maar zoveel punten/geld is dat niet dus. De manager van de bergknapen is zelf op stage in Spanje nu Vandaag was Colassin de enige renner van het hele peloton die kon inpikken in de Chill-trein
|
|