|
Post by pottel on Dec 23, 2008 11:26:54 GMT 1
verdwijnen de renners of worden ze gelist? Zou er echt graag een aantal van proberen kopen trouwens aan IP denk dat er een foutje in de update is geslopen en zen een eerlijke mens dus bij deze: Championship runner-upVan: Assistant Verzonden: maandag 22 december 2008 You won the first division and are now the reigning champion of your country! For this performance you are rewarded 250.000 . vin het niet erg dat ze me kampioen noemen, verre van zelf maar denk dat je me een beetje geld moet afnemen heb 150k gehad voor derde plek (dacht ik) en nog eens 250k. Dus neem me maar wat geld af ze PS: IP moet niet he, maar ge moogt het altijd doen
|
|
|
Post by gladharim on Dec 23, 2008 11:44:59 GMT 1
Hallo, Soy manager de Greenport Pronghorns en wou vorig seizoen terug naar tweede zakken om daar nog een seizoen te rijpen, maar door de gekende omstandigheden ben ik blijkbaar in 1e gebleven, niet echt leuk maar ja. Vorig jaar heb ik niet doorgespeeld omdat ik wilde zakken, wou enkel kijken hoe mijn renners stonden tov de rest. Nu Peloton toch een 20 tal toppers kwijt is schuiven we weer wat dichter naar de top. Doel is dit jaar toch top 6. Binnekort volgt er eerste een kleine sale van een 4/5-tal renners die me hopelijk een kleine 20m extra opleveren bovenop de al niet onaardige geldberg . Daarna ga ik jullie allemaal smeken om me supertoppers of toptalenten te verkopen :-).
Mijn toppers zijn: Haentjens, Arregui en Ciora. Qua stats liggen allen ze rond de 21 op mountain + flat.
|
|
|
Post by Faaneuh on Dec 23, 2008 12:12:02 GMT 1
Ik vind dat die renners net zoals in hattrick vrijgegeven moeten worden en de wet van vraag en aanbod moet gerespecteerd worden.
|
|
|
Post by pottel on Dec 23, 2008 12:24:27 GMT 1
Ik vind dat die renners net zoals in hattrick vrijgegeven moeten worden en de wet van vraag en aanbod moet gerespecteerd worden. volledig mee eens vin het wel zonde dat ik geen immense spaarpot heb maar eentje moet nog kunnen lukken
|
|
|
Post by Berserker on Dec 23, 2008 12:50:41 GMT 1
De Vierkante Kinderkoppen en Nivea Ice Cream zijn er ook bij, is niet zo verwonderlijk vind ik want die teams hadden altijd maar een beperkt aantal renners... Ex-reeksgenoten van mij in 2.3, als je ziet hoeveel ritzeges, klassiekers, klassementen, zelfs een podium in de tour, ... ik gemist heb door die teams... Wat een teleurstelling, maar goed dat hij betrapt is want de valsspelers moeten eruit!
|
|
|
Post by peenuts on Dec 23, 2008 13:33:58 GMT 1
Laat ik mezelf ook even voorstellen. Ik ben 33, woon in Harelbeke en werk in de culturele sector.
Ik werd de eerste kampioen in divisie 1.1 en zakte dan langzaam weg, onder meer door net iets te veel fitnesstraining en te veel hilltraining. Ik vind het nog altijd jammer dat mijn titel in het eerste seizoen niet vermeld staat in mijn ploeggeschiedenis... Seizoen 2 : 4e in div.1.1 Seizoen 3 : 12e in div. 1.1 Seizoen 4 : 14e in div. 1.1 => degradatie Seizoen 5 : 4e in div. 2.1 Seizoen 6 : 1e in div. 2.1 => promotie
Omdat ik vermoed dat divisie 2.1 verre van de sterkste is, zal ik het zeer moeilijk krijgen in div. 1.1, maar we doen wat we kunnen. Ik zal me nooit opzettelijk laten zakken en gaan voor elke mogelijke ritwinst, maar zelfs dat zal niet genoeg zijn, vrees ik.
|
|
|
Post by hansie on Dec 23, 2008 15:25:49 GMT 1
Ook maar eens mezelf voorstellen. (Manager van Hans declercq foundation) Ik ben karel, 19j, student ind. ing en full-time broer van bbc paarkanon Dit was nu mijn 2de seizoen op rij dat ik 5de geëindigd ben in 1:1. En ik blijf hopen op een betere plaats... Mijn betere renners zijn: RIDDER 24* MIDDELBOS 22 VANNESTE 26 DIS COMBES 22 VANADRUEL 20 CASTALANOS 20 *edit: dit zijn de hoofdskills uiteraard Voorlopig is Vanneste de beste?
|
|
|
Post by paarkanonner on Dec 23, 2008 15:36:04 GMT 1
Hallo, Soy manager de Greenport Pronghorns en wou vorig seizoen terug naar tweede zakken om daar nog een seizoen te rijpen, maar door de gekende omstandigheden ben ik blijkbaar in 1e gebleven, niet echt leuk maar ja. Damn ik had ook liever gezien dat je degradeerde eigenlijk ;D Gewoon omdat je nog een deftig team hebt en Arregui altijd de groene trui won voor Bolacchi hehe. Enfin, ben keer benieuwd om uw team op volle kracht te zien. trouwens aan IP denk dat er een foutje in de update is geslopen en zen een eerlijke mens dus bij deze: Championship runner-upVan: Assistant Verzonden: maandag 22 december 2008 You won the first division and are now the reigning champion of your country! For this performance you are rewarded 250.000 . Moest ge da nu echt zeggen pff, heb ook zo'n bericht gehad Heb wel 500k gekregen, dus mss klopt dat geldbedrag wel maar de tekst niet ...
|
|
|
Post by paarkanonner on Dec 23, 2008 15:45:34 GMT 1
Ook maar eens mezelf voorstellen. (Manager van Hans declercq foundation) Ik ben karel, 19j, student ind. ing en full-time broer van bbc paarkanon Wat een privilege
|
|
|
Post by droopy on Dec 23, 2008 15:54:00 GMT 1
verdwijnen de renners of worden ze gelist? Zou er echt graag een aantal van proberen kopen trouwens aan IP denk dat er een foutje in de update is geslopen en zen een eerlijke mens dus bij deze: Championship runner-upVan: Assistant Verzonden: maandag 22 december 2008 You won the first division and are now the reigning champion of your country! For this performance you are rewarded 250.000 . vin het niet erg dat ze me kampioen noemen, verre van zelf maar denk dat je me een beetje geld moet afnemen heb 150k gehad voor derde plek (dacht ik) en nog eens 250k. Dus neem me maar wat geld af ze PS: IP moet niet he, maar ge moogt het altijd doen Ik denk niet dat IP alles hier leest, kan mij vergissen... Volgens mij is enkel die boodschap fout. Bij uw team history staat alles correct. En ik heb meer geld gekregen voor het kampioenschap. Misschien had IP eerst de verkeerde aanderekker gebannen. Ik zal nog eens een oproep doen bij IP, want het is niet goed voor het imago van aanderekker, dat deze naam aan schandalen wordt gelinkt.
|
|
|
Post by Il Padrino on Dec 23, 2008 16:19:36 GMT 1
Nee, de correct aanderekker was gebanned. Ik zal eens kijken wat die boodschap doet verschijnen. Ik heb wel manueel de stand aangepast zodat de bots meteen uit divisie 1.1 zouden verdwijnen. Normaliter zou dit niets mogen uitmaken omdat de seizoensupdate erna kwam, maar mss heb ik iets over het hoofd gezien.
|
|
|
Post by NikeBoy on Dec 23, 2008 19:09:43 GMT 1
Voor diegenen die mij nog altijd niet kennen, ik ben Nico, manager van The Nikeboys, 34 jaar en waarschijnlijk 1 van de ouderdomsdekens hier.
Dit is mijn 5de seizoen in 1.1 (als ik mij niet vergis) en de eerste 4 seizoenen moest ik altijd vechten tegen degradatie. Vorig seizoen echter heb ik een rustig seizoen kunnen draaien, zonder pieken en dalen.
Mijn sterkste renners zijn Hastir en Delannoy, maar dit zijn subtoppers vergeleken bij de andere namen die hier reeds vernoemd zijn.
Ambitie is top 7, maar met behoud ben ik reeds content.
|
|
|
Post by Schizm on Dec 23, 2008 20:31:18 GMT 1
ah juist, nu er over bepaalde dekens wordt gepraat, denk ik eraan dat ik mijn leeftijd ben vergeten te vermelden ; 42
|
|
|
Post by Mike on Dec 23, 2008 20:44:40 GMT 1
Ik zit niet in 1:1 maar qua dekens heb ik den dikste lol 47jaren JONG
|
|
|
Post by Faaneuh on Dec 23, 2008 21:48:05 GMT 1
Raymond zo oud? ik dacht dat je 16 of 17 was
|
|